En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Sara Modigh - 17 juli 2014 16:45

Vad ska man skriva, när ska man skriva?


Jag har ingen aning. Det är sommar, vädret är fin, inte så många som läser och kommenterar och jag gör hellre annat än att sitta vid bloggen just nu. 

Det krävs ju rätt mycket arbete för att hålla bloggen i rullning och jag funderar lite på hur jag ska göra sedan när skolan börjar. 


Det kommer nog inte bli lika många inlägg när skolan sätter igång eftersom jag kommer behöva fokusera på skolan. 

Jag har funderat på möjligheten att ta in gästbloggare som kan skriva någon gång då och då. Vad tycker ni om det? 

Är ni intresserade av att skriva ett inlägg till min blogg så är det bara att höra av sig. 

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards