En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Sara Modigh - 1 september 2014 13:00

Nu är det ny månad igen. Tiden går verkligen fort.
Det sker också många och stora förändringar nu. Härom dagen flyttade min bror Ludvig till Karlskrona för att plugga och min bror Alfons har fått en lägenhet i stan så nu flyttar även han hemifrån och sist så flyttar min kära syster Matilda till London.


Alla tre på en månad flyttar de iväg. Kommer nog kännas konstigt ett tag, men åh så roligt för dem.


Men man blir ju nästan lite skräckslagen när man ser hur vuxna de börjar bli. Då måste ju jag vara jättegammal :P


Vi pratade om det igår när vi var på Farfars 75-årskalas.

Att nästa år blir jag 25 år och om två år är Jakob 30 och då är han halvägs till sextio

Vi pratade även om hur vuxen man kände sig som tonåring och att det någon gång efter gymnasiet vände. Typ som om man fastnade där och tänker att man fortfarande är typ 18 år haha.


Men sen blir man helt förvånad när ens yngsta bror helt plötsligt gått och blivit äldre än vad man själv tänker att man är :P


Fast jag har ju mina halvbröder och det är väl inte förren dom blivit äldre än vad jag känner mig som jag ska bli riktigt skräckslagen haha. De är ju ändå 20 år yngre än mig :P 

Så är jag förtio och tror att jag är 20 kanske de är dags att vakna upp lite? 

     

(Jisses vad lik mamma jag blev)


Nä nu är det dags att plugga igen!


Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Skapa flashcards