En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Sara Modigh - 9 september 2014 16:15

Ja, nu har jag då haft sista lektionen i Madicin 1 kursen, nu har jag bara pluggandet kvar då :P

Den svåra biten. Jag klarade ju inte av tempot att plugga och gå på lektioner samtidigt så fick ju gå på lektionerna och strunta i alla läxor, inlämningsuppgifter och prov för att då istället göra dem i efterhand. 

Det är inplanerat som det är nu 7 veckor med studieverkstad där jag kan plugga och då kan jag där göra proven och inlämningsuppgifterna till medicin 1 kursen, sen kommer det kluriga. Jag har sedan 3 veckor med studieverkstad för att göra de som ska göras i Psykoliogikursen, men då ska jag alltså göra det innan kursen startar. Vet inte hur det ska fungera eller hur de har tänkt att jag ska göra. Men men det löser sig nog hoppas jag.


Vi har också fått veta att de inte har överklagat och undersköterskeutbildningen kommer så dels att drivas av Medlearn istället. Verkar dock som att vissa kurser fortfarande kommer vara kvar på moa. 

Men den som lever får se hur det blir. Tycker dock att det är sjukt jobbigt att inte veta. 


I alla fall, har fått lite betyg på de prov och inlämningar jag faktiskt gjort, såhär ser det ut:

 

Jag hoppas kunna hålla den nivån i fortsättningen också.



Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards