En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Sara Modigh - 4 november 2014 11:00

Jahopp och där slutade min lärare utan att jag hade fått veta något om det. Ännu en gång är jag ensam och bortglömd.

Allt bara strular. Igår skulle ju jag egentligen börjat läsa nästa kurs på distans men jag har inte fått tag på min lärare så att jag kan bli inbjuden i rummet så att jag kan börja. Nu visade det sig att det är för att hon slutat. Nu har jag ingen aning om vem jag ska vända mig till eller hur det blir med upplägget i skolan. 

Allt kännns jätteotryggt i en redan jobbig situation. 


Jag orkar faktiskt inte reda ut det här. Eller är det helt fel att lägga ansvaret på skolan att se till att jag får vara med och att informera om vad som händer?


Jag och skolan går inte ihop...



Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards