En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Direktlänk till inlägg 17 maj 2015

Bestulen IGEN!

Av Sara Modigh - 17 maj 2015 10:13

Att skriva både en kommentar och ett argt inlägg hjälpte tydligen inte. 


 

Nu är ännu ett av mina inlägg stulna.

Har skrivit och det enda jag får tillbaka är samma gamla spammeddelanden som jag har fått från personen under lång tid och dessutom undanbett.


Jag blir så trött på sådant beteende.

Varför går man och tar andras blogginlägg och publicerar som sina egna? 

Jag blir faktiskt vansinnig!

Det är inte okej. Nu är det krig ;)

Nä men skämt åsido. Jag tycker det är väldigt fegt att sno inlägg och sen inte stå upp för vad man gjort och istället tar bort det första inlägget och snor ett annat inlägg som ersättning. 


Visst detta är en liten skitblogg som har mindre besökare på en månad än vad jag har under en vanlig dag. Men ändå, Rätt ska vara rätt. 

Jag undrar om ett enda inlägg på den där bloggen faktiskt är egenskrivet eller om allt bara är kopierat från andra bloggar?

Skulle ju inte bli förvånad om hon inte skrivit ett enda ord själv med tanke på hur hon stulit mina inlägg och låtsats som om det var hon som skrivit dem. 


Hade hon lagt så mycket tid och energi på det hon skriver så hade hon inte lika lättvindigt stulit det, för då hade hon haft förståelsen för hur energikrävande och känslomässigt det kan vara att skriva.


Men men, tack för att du tycker mina inlägg är så bra att du vill låtsas att det är du som skriver så bra inlägg. Men som sagt, du måste länka till min blogg och skriva att det är jag som skrivit inlägget om du vill kopiera någon text från min blogg. 


 
 
Annie

Annie

17 maj 2015 10:36

Men herregud :(

Vad är det för fel på vissa människor egentligen?
Lite vett måste man ju, så där gör man ju faktiskt inte, suck!

Jag skulle faktiskt bli riktigt irriterad, förstår dig absolut ..

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Sara Modigh

17 maj 2015 10:38

Ja, det är inte så roligt för jag lägger ner hela min själ i det jag skriver, okej kanske inte detta inlägget. Men jag lägger ner mycket tid och energi på min blogg och då är det trist när någon annan tar ens arbete.

 
ellyartisten

ellyartisten

17 maj 2015 11:22

Omg stackars dig. Vad heter den där bloggaren vill gå och klaga med det samma!

http://www.ellyartisten.bloggplatsen.se

Sara Modigh

17 maj 2015 13:05

Ja det är lite trist faktiskt. Men jag har redan sagt till henne :)

 
Madde

Madde

24 maj 2015 22:05

Lustigt fenomen det där. Har själv råkat ut för det några gånger. Vet ej om denna gjort det dock eftersom jag inte vet vem det är. Lustigt sätt att definiera sig, har både autism, asperger och autismspektrumtillstånd. Antingen har man det ena eller det andra.

http://www.madelein.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Modigh - 27 april 2021 20:34

När man äntligen hittat något som fungerar, när jag äntligen börjat få kontroll på min sömn och min dygnsrytm. Vad händer då?  Jo, läkemedlet jag tar för att hjälpa mig komma till ro och bli trött på kvällarna ska nu inte längre subventioneras till...

Av Sara Modigh - 21 april 2021 14:30



Det har gått en lång tid sedan jag skrev sist, och det är mycket som har hänt under det senaste året. Jag har flyttat till en egen lägenhet, jag har fått en ny kontakt inom psykiatrin kallat Voss-teamet och jag har fått boendestöd som hjälper till oc...

Av Sara Modigh - 17 februari 2020 20:15

   ┏━━━━━━༻❁༺━━━━━━┓ MS-plack   Corpus callosum (Hjärnbalken ) - Multipla halvcentimeter stora förändringar   Centrum semiovale (Centrala...

Av Sara Modigh - 13 februari 2020 12:36

Det är så svårt att hitta mening med det här. Livet känns så hopplöst men vi har en vacker värld.  Så varför kan jag inte leva som jag bör. Vill känna att jag tillhör men är bara till besvär.    Så kan du lyfta mig från hålet jag har fastna...

Av Sara Modigh - 20 december 2019 04:47

Jag måste sova, men jag kan inte. Alldeles för mycket tankar snurrar runt inom mig. Jag får inte tyst på dem vad jag än gör. Så fort jag sluter ögonen kommer tankarna och med dem kommer ångesten. Jag vet inte vart jag ska göra av allt som virvlar...

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards