En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg under maj 2009

Av Sara Modigh - 9 maj 2009 23:00


 

 
Nu har jag legat på sjukhus sen i måndagsnatt.

ambulansen hämtade mej hemma i lägenheten där jag låg medvetslös efter en överdos på lugnande och betablockare. jag hade fått panik å inte kunnat sova ordentligt på flera veckor å tog en överdos för å kunna sova, (ingen bra ide).
kom till akuten å fick dricka typ två liter kol , å sen blev jag skickad till MAVA å låg på hjärtövervakning i 13 timmar, sen på tisdag kvällen blev jag sedan inlagd på psyket.
Där jag nästan fick en femma i övervak vilket betyder att man har någon bredvid sej hela tiden.. men som tur va slapp jag de å fick en 4a istället, så de kom en människa å kollade mej en gång var 10-15 minut.
sen på torsdagen sänktes de till en 3a å fick gå ut med en anhörig så då åkte jag hem å gick till min psykolog på öppenvården å så va ja hemma å hälsade på kissarna å badade :D
i går fredag va hela familjen å hälsade på de va kul å träffa Tilda jag har saknat henne.

idag lördag har jag haft dagspermission på 6 timmar så jag har varit hemma å kollat på csi å desperate housewifes som jag missade när dom gick :P å jag lekte med kissarna å badade med badbomb.

när jag kom tillbaka till avdelningen kollade jag å jakob på fantastiska fyran 2 :P

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Skapa flashcards