En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Direktlänk till inlägg 8 januari 2016

Lunarstorm is back

Av Sara Modigh - 8 januari 2016 15:15

Åhh <3

       

Nostalgin är så stor, Lunarstorm är tillbaka!

Alltså ni fattar inte hur häftigt jag tycker det är att vara inloggad på Lunar igen.
Jag verkligen levde på Lunarstorm under många av mina år som tonåring, flera gånger varje dag var jag inloggad där och snackade med massor av människor.


Det var faktiskt i den där dagboken på Lunar som jag började vad som senare skulle utvecklas till att bli min blogg.

För det var där jag första gången publicerade en bloggliknande text som jag hade skrivit.

Jag önskar så att allt det där gamla hade funnits kvar så man hade kunnat få läsa det man skrev då, en gång till. 

Dock så finns ju ingenting av det gamla kvar. Men det är så häftigt att faktiskt ha ett konto där igen. Nu heter jag Selkie på StajlPlejs, så om ni går med så lägg till mig som vän vetja! :D


Namnen jag förr gick under på Lunarstorm var: (om jag minns rätt)
Meduza_bruden
SatansFru
Banan_Ankan


Allt ser precis ut som jag minns det, men ändå så var det nästan som en chock när man först loggade in eftersom allt såg så omodernt och gammalt ut, trots att man kom ihåg att det var så det såg ut. 

Man inser på något vis hur lång tid det faktiskt gått sedan Lunarstorms glansdagar. 

Det är ju ändå mer än tio år sedan som jag hängde där som mest. 


Men det är så kul att vara tillbaka. Det är som en sedan länge förlorad vän som tillslut har återvänt.

Det känns tryggt och familjärt och det värmer mitt hjärta.

Men jag måste säga att det känns som om medelåldern på Lunarstorm har stigit ;) 


Haha är ju nästan barnsligt lycklig över det här :P 


 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

8 januari 2016 17:00


Tjenare det var länge man man titta in här på din sida !!!!.

:-) haha vad är det som är så kul med den Sidan Lunarstorm då ??!! :-) hihi

Riktigt regäl urigning du hade på bilden där må jag säga !!!!.

Var du inte så gammal där på bilden kanske ??!!.

Ta gärna en titt runt på min Blogg å lägg några Kommentarer om du vill !!!!.

Ha det Gött !!!!.

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Sara Modigh

8 januari 2016 17:09

Det är nostalgin som är det roliga. Lunarstorm var den allra största sidan som ungdomar hängde på i början av tvåtusentalet. Sen la den ner för typ sex år sedan och har nu startat på nytt.
Tror du är för ung för att uppskatta sidan då den förmodligen mest tilltalar folk av nostalgiska skäl.

Angående min klädstil så har jag alltid urringat på mig då det är det jag känner mig mest bekväm i.
Gillar inte alls känslan av att ha något nära halsen och blir väldigt lätt för varm. Samma anledning till att jag sällan har hellånga ärmar på mina tröjor.

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

8 januari 2016 18:02


Aha ok ja jag hängde på en Chatt som kallas för Aftonbladets-Chatt och ja där var jag då i början av 2000 talet och ja där var rätt kul å många kåta killar typ :-) haha

Jag är 31 år så är nog äldre än dig ska du veta och det står ju på min Bloggsida också min Ålder då men men !!!! :-( hmm...

Jag har Konto på Kamrat nu sen några år Tbx å varit där från å till å pratat med några å har väl fått nån där som man håller kontakt med än via FB, men fy fan vad träligt där är så man dör ju !!! :-(.

JO sant om man har rätt stora bröst som du ser ut att ha så ska man ju visa det ibland lite sådär !!!! :-). Själv så äger man ingen Bh konstigt nog kanske det kan låta som tjej att inte ägäa en sån men det är som så att jag har så små pattar ändå så ingen ide typ !!!! :-) hihi. Fick några av min syster som hon inte kan ha mer men slängt dom nu :-).

Ja gud vet vad på Sommaren i den värmen då gick man helt näck här dygnet runt i Lägenheten å var varm ändå, men nu fryser jag som en gris å har massa filtar på mig å mina fötter är som isbitar !!!!!! :-( brrrrr

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

13 januari 2016 01:39


Hepp inget svar här inte ...

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Sara Modigh

13 januari 2016 15:58

Så är det ibland

 

Sara Modigh

13 januari 2016 23:45

Japp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Modigh - 27 april 2021 20:34

När man äntligen hittat något som fungerar, när jag äntligen börjat få kontroll på min sömn och min dygnsrytm. Vad händer då?  Jo, läkemedlet jag tar för att hjälpa mig komma till ro och bli trött på kvällarna ska nu inte längre subventioneras till...

Av Sara Modigh - 21 april 2021 14:30



Det har gått en lång tid sedan jag skrev sist, och det är mycket som har hänt under det senaste året. Jag har flyttat till en egen lägenhet, jag har fått en ny kontakt inom psykiatrin kallat Voss-teamet och jag har fått boendestöd som hjälper till oc...

Av Sara Modigh - 17 februari 2020 20:15

   ┏━━━━━━༻❁༺━━━━━━┓ MS-plack   Corpus callosum (Hjärnbalken ) - Multipla halvcentimeter stora förändringar   Centrum semiovale (Centrala...

Av Sara Modigh - 13 februari 2020 12:36

Det är så svårt att hitta mening med det här. Livet känns så hopplöst men vi har en vacker värld.  Så varför kan jag inte leva som jag bör. Vill känna att jag tillhör men är bara till besvär.    Så kan du lyfta mig från hålet jag har fastna...

Av Sara Modigh - 20 december 2019 04:47

Jag måste sova, men jag kan inte. Alldeles för mycket tankar snurrar runt inom mig. Jag får inte tyst på dem vad jag än gör. Så fort jag sluter ögonen kommer tankarna och med dem kommer ångesten. Jag vet inte vart jag ska göra av allt som virvlar...

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards